#Graduttaa


Detta är inte slutet. Inte ens början på slutet. Men kanske slutet på början. 

Winston Churchills kommentar om det tyska nederlaget vid El Alamein 1942 är en klassiker som går att använda om lite vad som helst i vardagen.

Jag har idag, denna i övrigt ointressanta tisdag, skrivit cirka sju sidor text på min gradu. Det är en ovanligt hög siffra. Men strukturen är klar vilket gör resten överraskande lätt. Mycket återstår, men ändå känner jag mig optimistisk. Jag kan skriva en gradu trots heltidsarbete och baby i huset. De kan faktiskt funka dehäran!

 

About jiholm

Just another blogger who's trying to figure out this breathtaking thing called Life.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

