Chicken Hill


Så, hänt nyss:

Jag har inte jobbat på gradun tillräckligt länge idag. Såg i stället på tre-fyra olika finländska tv-program inklusive en förlustmatch i Karjala Cup.

Jag återupplivar i skrivande stund min gamla Huawei eftersom jag misstänker att viktigt källmaterial till nämnda gradu gömmer sig inuti den.

Min högt älskade västernserie har åter ett flertal avsnitt att erbjuda. Jag är usel på att följa med serier men kan ibland fänglas enormt av dem.

Två skärmar är bättre än en. Därför använder jag nu båda. Nu kan jag skriva gradu på ena skärmen och googla onödigheter på den andra. Voilá!

Slutligen är WhatsApp den enklaste och nyttigaste appen. Syster B borde absolut skaffa det så att jag kan skicka en massa “Vid min svans”- meddelanden åt henne i tid och otid. Lillasyster är nu den som får mest skräpmeddelanden av undertecknad.

För övrigt är lördagar alldeles underbara.

About jiholm

Just another blogger who's trying to figure out this breathtaking thing called Life.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Chicken Hill

  1. biancaeunice says:

    Syster B är faktiskt ganska avundsjuk på syster S som för tillfället har ensamrätt till alla “Vid min svans”-meddelanden! 🙂

Leave a Reply

