2/3


En pessimist blir aldrig negativt överraskad. Jag väntade mig kaos direkt till höstterminen och känner mig därför toppen då jag sakta börjar inse att världen inte rasade ihop över mig. Det GÅR att ta en kaffe och bara sitta och blunda en stund. Det finns fortfarande möjligheter att gå ut och gå. Det är inte ens omöjligt att tycka att livet är rätt skönt just nu.

Jobbet i skolan ser ut att gå att kontrollera efter alla inloggningar och kommunala lösenord och byråkratiska accounts.

Babyn: check.

Jobbet: check.

Gradun: okej. du är nästa projekt att kicka igång.

About jiholm

Just another blogger who's trying to figure out this breathtaking thing called Life.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

