Och jag som stänger av min hjärna lite väl snabbt


Finns det något mer spännande att få inblickar i hur en annan människa fungerar? Jag har redan tidigare konstaterat att Caros hjärna snurrar på högvarv 24/7 och kopplar samman alltihop som finns där inne. Jag städade undan lite gamla papper och hittade ett prakexempel på en liten, liten lapp:

 

Smutstillägg                               Gradu

Jimmy                                           Snaart

Tent                                                Handelsrätt

Jimmy                                          Bläääk jobbigt!!

tödöö tödöö                                nog blir det säkert helt bra

 

 

 

About jiholm

Just another blogger who's trying to figure out this breathtaking thing called Life.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Och jag som stänger av min hjärna lite väl snabbt

  1. biancaeunice says:

    Tack för att du Carro skriver lappar och för att du Jimmy delar med dig av dem. Ni förgyllde verkligen denna sketna tisdagskväll 😀

Leave a Reply

