Nöjd Raseburgare


Min fru har några gånger kallat mig övermänsklig, liksom lite som en robot som “konstigt nog ju också är mänsklig”. Jag börjar luta åt att det är jag som är normal och hon och hennes familj som är lite övermänsklig. Jag börjar ju liksom sådär på allvar tro på att livet faktiskt kan bli ännu bättre fast det redan har varit toppen. Jag kan ju inte gå omkring här och mumla “tack för allt” hela tiden, men såhär på en blogg kan jag ju åtminstone skriva hur otroligt bra stöd vi har fått under renoveringen och hela vår tid tillsammans.

Min känsla inför flytten västerut har gått från sisådär 60% på hösten till 120% just nu. Känslan att få jobba på något som ska bli vårt hem mycket snart. Vi har redan haft en del besök och talkoanda där borta.
kämpä

Såå korkat av mej att se på semifinal i ishockey när jag ska upp kl 6 och sedan fortsätta med målandet och putsandet i lägenheten. Men inget går ju upp mot att heja på Sveriges motståndare… 😉

P.S. Nettin jag ser streamen med delas av min svägerskas telefon, som hon medgörligt lämnade kvar här i rummet innan hon gick och sova. Tack ska du ha Adde!

About jiholm

Just another blogger who's trying to figure out this breathtaking thing called Life.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

