Ringaren i Notre Kämppä


En timme – sju samtal. När frugan skickar in en arbetsansökan verkställs proceduren inte direkt enligt den militära gör det-metoden. Men till sist blev det inskickat. Jag har under se senaste 25 minuterna räknat hur många gånger jag hört frasen jag är helt förstörd upprepas. Tappade räkningen vid cirka 10 gånger.

Nu är hon åtminstone lite mättare, lugnare och nöjdare. Så då kan jag också slappna av lite och känna mej mätt, lugn och nöjd. Slutet gott, allting gott, jimmys goda soppa godast. Nu ska vi se vad min nya dator går för. Såvida jag inte behöver ringa någon, jag också.

Skön kväll önskas er!

About jiholm

Just another blogger who's trying to figure out this breathtaking thing called Life.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Ringaren i Notre Kämppä

  1. lailasofia says:

    😀 ja tror du tappa räkningen med samtalen också!

  2. jiholm says:

    Jo… int e de lätt dehär räknandet!

  3. biancaeunice says:

    Det finns gånger då jag inte vet om jag ska skratta eller gråta åt min kära familj. Den här gången valde jag att skratta 😀

Leave a Reply

