Den handlade om hur man gör en rävgrop.


Snart en vecka sedan jag lämnade mitt älskade mööh i Oslo. Dagarna går, men lite annorlunda känns det. Sku måsta hitta min webcam.

– – –

Jag ska snart snickra ihop en essä om svensk nationalism och extremhöger. Känns som ett hyfsat inspirerande ämne, även för framtida forskning.

– – –

Jag avbryter gärna mitt skrivande för att samtala med en elev från specialklassen via fb. Vill inte strunta i människor som vill ha nån att prata med.

– – –

3000 kcal/dag räcker inte denhär veckan. Tillbringar förmiddagarna i ishallen och skrinnar med eleverna. Avkopplande efteråt! Näst efter hissa i gymin e dehär det bästa att vikariera.

– – –

Nu måst vi ju hitta en sista upplyftande citat: “Small deeds done are better than great deeds planned.” -Peter Marshall

 

About jiholm

Just another blogger who's trying to figure out this breathtaking thing called Life.
This entry was posted in vardag. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

