Ibland undrar jag varför framtiden är så öppen, så obegriplig.


Jag gillar folk med ambitioner. “Jag ska bli en ledare, jag ska bli rik, jag ska bli…nej vänta jag ÄR redan perfekt. Åtminstone säger mina fb-statusar det…”
Folk får gärna bli bäst. Folk får göra uppror mot sina diktatorer. Folk få kritisera varandra. Det hör till våra rättigheter. Folk får drömma om att bli gigantiska framgångspersoner.

Själv vill jag fortsätta vara mig själv och se vart det leder. Sen får andra bedöma och kommentera mina framsteg och misslyckanden. Det hör till våra rättigheter.

About jiholm

Just another blogger who's trying to figure out this breathtaking thing called Life.
This entry was posted in Iakttagelser. Bookmark the permalink.

One Response to Ibland undrar jag varför framtiden är så öppen, så obegriplig.

  1. Edvard Holmberg says:

    Bra Jimmy. Du är bäst!

Leave a Reply

