I’ve made it so far


No niin, nu återstår bara en megaprövning innan också jag kan börja slappna av och förbereda mig för julfirandet. Imorgon börjar en intensiv vecka i Niinisalo där spaningsplutonens loppusota kommer att arrangeras. Det blir fem sömnlösa dygn i vinterkrigsstil och vi förväntas ge 110% hela veckan igenom.

En vecka i ett fruset inferno.

Jag har inte hunnit tänka på en enda julklapp eller något annat som behöver fixas här hemma. Jag har inte tid ännu.

Släktmiddagen i Tallinn var fantastisk. Jag rekommenderar restaurang Olde Hansa i gamla stan.

About jiholm

Just another blogger who's trying to figure out this breathtaking thing called Life.
This entry was posted in vardag. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

