Urk.


Vilken dag. 8-15 och snart tre timmars bändövning. Give me strength.  Jag väntar på min pizza som sakta steks i ugnen.

Hoppas att resten av veckan blir mindre tungrodd. Dags att skingra tankarna och bara vara. Med en pizza. Min egen.

About jiholm

Just another blogger who's trying to figure out this breathtaking thing called Life.
This entry was posted in vardag. Bookmark the permalink.

2 Responses to Urk.

  1. 2B says:

    My own, my preciousss… Jimmy… dags för vegetariska veckan. Själv tänkte jag fly från Tupperwarearmadans invasion. Nothing can stop them!

  2. branbeggr says:

    jag vaknade i morse och konstaterade att 1. Jag hade glömt att borsta tänderna, därav smaken av härsken vitlök och smetana och 2. Fönstret hade blivit uppe hela natten. Dessutom 3. Munblåsan hade inte farit nånstans och sved på grund av den tidigare nämnda smetanan utåv bara den. 😀 men pizza nummer två var ändå god!

Leave a Reply

